poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Fasolka szparagowa z czosnkiem i płatkami migdałów



Składniki: 
  • 0,5 kg żółtej lub zielonej fasolki szparagowej, z obciętymi końcówkami
  • 3 łyżki masła
  • 2 ząbki czosnku pokrojonego w plasterki
  • duża garść płatków migdałów
  • sól morska

Przygotowanie: 
  • Fasolkę gotujemy w osolonej wodzie aż zmięknie- około 10 minut
  • W tym czasie płatki migdałów prażymy na suchej patelni, uważając, by ich nie przypalić
  • W rondelku roztapiamy masło, wrzucamy czosnek i smażymy na małym ogniu przez minutę, również uważając, by się nie przypalił
  • Fasolkę odcedzamy na sitku lub durszlaku, polewamy masłem z czosnkiem i posypujemy migdałami

3 komentarze:

  1. Fajna alternatywa dla nudnej fasolki z bułką i dla lubiących wszechobecny w "listkowo-bazyliowej" kuchni czosnek.Gdyby nie moje dzieci które takiej propozycji pewnie by nie kupiły, zapewne bym spróbowała zrobić z ciekawości. Ale dla mnie jednak królową dań z fasolką jest fasolka z bułką tartą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po zjedzeniu tej wersji z bulka raczej juz nie prZyrzadze :)

      Usuń
  2. Robiłam podobną wersje ale zamiast masła dałam awokado i chilli, pycha...

    OdpowiedzUsuń